Followerku..

siti iszriyana binti rahim mau tunang??

Assalamualaikum,

Oleh kerana arini aku telah dilepaskan untuk ke seminar,aku postla dlu apa yang ada ni ye..Benda ni aku bagi duk dulu dalam draft,baru aku tepek kat blog.hihihi.Bukan apa,aku rasa sekarang mood aku memang ada kat blog ni.Blog pon macam ala-ala cantik gitu kan.Suka la nak tengok ari-ari.ada je benda aku duk bubuh dalam draft tu.Mane tau tak sempat macam arini,aku dah ada benda nak post.Ha....bijak kan?? :) Sebelum apa-apa aku nak bagitau kat semua orang yang mempunyai sahabat, kata-kata hikmah untuk bersama:

Apabila temanmu berubah dan bertukar keadaannya, jangan engkau tinggalkan dia, kerana sekali ia membengkok dan sekali ia melurus

sember gambar: Mr. Google..thanks!
Alhamdulillah.Bersyukur ke hadrat Ilahi.Sesungguhnya Dia lah sebaik-baik perancang ke atas sesuatu.Kepada-Nya tempat meminta,kepada-Nya jua kita berlindung.Amin....

Sebelum ni aku ada story-mory gan semua pasal nama di atas ni jugak.Masa tu happy kot.Yela kan jejalan time pastu siap ada jadi model-model tambahan kan.Best time tu.Dalam banyak-banyak gambar tu,aku fokus sorang je,kawan baik aku dari sekolah rendah.Nama dia yang kat atas tu la :)

Setelah melalui ranjau berliku,onak duri percintaan,susah senang bersama orang yangg dicintai dan disayangi,Alhamdulillah aku tumpang gembira untuk dia kerana bakal bertunang akhir bulan ni 26 May 2012.Yana,aku buat entry pasal ko jangan marah ea..huhuhu :)

apesal plak pecah gmbar ni??hahaha :)
Ko nak tunang aku yang buat entry.Baguskan kawan ko ni??hahaha.OKla.Di sini,aku ucapkan tahniah banyak-banyak untuk ko and semoga ikatan bakal terjalin ini berterusan hingga ke syurga hendaknya.Amin..(sape bace ni mendoakan ko tau :) mekaseh)

Tak sabar nak pergi ko tunang.Nanti amek gambar banyak-banyak,aku buat lagi entry khas untuk ko.hahaha.Walaupun aku pergi ni macam ada rasa bad feeling cikit,but i dont care ok.Aku tetap kawan ko and ko tetap kawan aku.Benda lain tolak tepi.

fine..aku sorang.sampai ati korang :'(
My bestfriends ever!Really love you both.Entry pasal ni aku buat lain la ea.Yang pasti aku sayang korang berdua!!(b,jangan jeles-jeles ea gan diorang..hehehe)

firends...i really love both of u.honestly! :')
Thanks for the all memories!


Mekaseh...!

0 pesanan buat ayut :

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...